vill ha, jag ska ha!

Kikade in på H&M nyss och de är nåra saker som jag bara mååååååste ha.
så de blir att ropa på mamma så fort jag är klar här så jag kan klicka hem dem.
jag har börjat få lite syndrom för att vara shopping beroende , om jag hittar något jag verkligen måste och vill ha så kan jag inte släppa de förns jag får de.. haha ;) inte ok! får lite ont i hjärtat och magen när inte pengarna räcker. haha asså har ni hört, jag skämms lite faktiskt ! men de kostar att ligga på topp , därför man har föräldrar som älskar en gränslöst hihi !
Passa på förresten att kolla på www.hm.se och www.nelly.com! massa fina grejer, kläder in my ♥
Nu vill jag ha vår och sommar så man kan börja vårhandla och sen kunna sola och bli bruun!
SNÄLLA SOMMAR OCH VÅR, KOM NUUUU!

PUSSSSS ♥

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0