Uppsättningar

Nu har jag precis städat ett tag eftersom adam kommer till mig snaart! helt överlycklig är jag :)
innan de har jag bara varit i skolan, eller bara och bara. jisses villken dag. jag är helt slut!

Började kvart över 8 med långhårs teori, efter de 10.25 blev de uppsättningar till lunchen,vi övade på svinryggar.
sjukt svårt, men sjukt snygga! jag fick till nåra iallfall, efter lunch blev de ännu mer uppsättningar och vid 2 kom min pappa så då klippte jag honom. de blev superbra och jag är jättenöjd eftersom de va första gången jag klippte herr-klippning på riktigt hår och jag fick iallfall VG :)!

men jag tänkte kanske filma nån dag när jag gör en svinrygg, dem är riktigt fina och ser riktigt coola ut!
annars kan jag försöka förklara. men slänger upp bilder på dem jag gjorde idag så får ni se.
Enjoy!









Kommentarer
Postat av: alex

Gud vad fina! fasiken att jag missade det då!

2010-03-08 @ 19:19:21
Postat av: bella

jaa de var de verkligen :(

2010-03-09 @ 10:21:33
URL: http://isaabellamaria.blogg.se/
Postat av: bella

jaa de var de verkligen :(

2010-03-09 @ 10:21:33
URL: http://isaabellamaria.blogg.se/
Postat av: ninna

Du är så fruktansvärt duktig,är så så stolt!!!!! <3

2010-03-15 @ 16:29:03
Postat av: bella

tack mami ♥

2010-03-15 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0