Söndag

kom hem från hästen för kanske en halvtimme sen, och innan de var jag
på gymmet med susanna!
Hon är så grymt jävla bra att ha med på gymmet, hon är målmedveten,
peppande och jävligt duktig på att träna. känns som jag har en egen personlig tränare, yeeah!

Men vi började med cross-trainer , skulle kört en halvtimme men de orkade inte jag. susanna körde på som att de inte var något alls haha :( kände mig något otränad däär! men de ska vi ändra på, ska försöka träna en gång i veckan den dagen florran vilar, och sen käka nyttigare.
de låter bra va?
weeei, frågan är hur länge de håller. en vecka kanske? nej men nu ska jag försöka, vill verkligen bli mer vältränad. plus att de är viktigt att orka nu inför fälttävlans sässongen!
men åter till träningen, efter cross-trainern blev de massa magövningar, jisses vad de kändes.
men såå skönt att känna att de tog ;-)
förresten kolla min statistik, så glad jag blir!
Men nu ska jag fixa och plocka lite inför imorgon, då ska jag klippa min far.
Han är ganska orolig haha, men de behöver han inte vara ;)

Puss



 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv; jo kanske men de är ju pissmörkt nu igen :( blir så trött på det. hur ska man göra bellis?!

Nej, de va ett tag sen, fast ja vill inte klippa så mkt kortare men ska du bara klippa upp kan jag nog ställa upp :D

2010-03-07 @ 19:20:31
URL: http://jossaaann.blogg.se/
Postat av: Susanna

Snuttis, jag tycker du var duktig, och det kommer bara bli bättre ju mer du tränar :D <3

2010-03-07 @ 21:12:42
URL: http://sussanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0