Skön känsla!

Så underbar känsla att känna att jag är klar med våran uppgift till försäljning och service!
och de blev nog riktigt bra med tror jag. Även weedigt fint att veta att jag har alla mina modeller till nästa vecka.
finns dock en liten oro över att de känns som de kommer gå åt helvete?

Förövrigt så saknar jag min pojkvän alldeles för mycket, kan inte vara utan han..
de värsta är att vi ska till Elmia på lördag och vi kommer hem sent så jag kommer till honom
runt 9 sen ska jag hem dagen efter. en natt med varandra är för lite.
Speciellt eftersom vi inte hinner umgås i veckorna :(
ååh jag bara önskar att jag kunde vara med honom jämt. och jag kanske är väldigt dålig
på att visa hur bäst han är och hur lycklig jag är med honom. men finns ingen jag saknar eller älskar mer.
vill bara vara med han föralltid, har aldrig varit såhär kär någonsin.

Min underbara adam ♥

 

/ Bellis

 



 


Kommentarer
Postat av: sofie

sounds like you have found a guy in your taste bella :)



då är vi två!!

2010-03-22 @ 16:28:13
URL: http://remake.blogg.se/
Postat av: ninna

Det gick ju inte åt hvete.

Du fick ju MVG på alla 3 klippningarna,du är bäst ingen protest Love you <3<3<3<3

2010-03-22 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0