P.s I love you

jag vet att jag suger på att uppdatera! förlåt, ska ändra på mig.
men vet inte riktigt vad jag ska skriva?
har haft en underbar helg med adam, finns ingen jag mår så bra med som med honom!
underbaraste älskling. vi har mest myst framför Prison Break och busat! vi har verkligen varit på damphumör båda två i helgen, länge sen jag skratta så mycket!
var hemma och red en ordentlig sväng med florris och galloperade massor,
härligt att känna fast mark igeen.  Lovely, nu är våren på G!
även fast de var jättejobbigt att åka hem från adam idag så fick florran mig på riktigt bra humör. hon va så sjukt gosig och nöjd med allt. tror de va eftersom vi red lite hårdare igår. hon är alltid mycket gladare dagen efter hon har fått jobba ordentligt!

och imorn är de skola igen, vill egentlitligen inte. men nu är de inte alls långt kvar till APU och sen är de påsklov.
nicenicenice!

men nu ska jag borsta gaddarna och sen krypa ner i sängen och läsa lite uppsättningsteori, vi hörs imorn!
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0