Min hjärna har lämnat kroppen

Jo men seriöst, de måste vara så. Har inte kunnat tänka klart eller nått senaste dagarna..
kunde inte koncentrera mig nånstans på nån lektion alls idag, hmm..
wätt dåligt faktiskt!

sen känns som allt har gått emot mig idag, eller iallafall mina bussar haha. Imorse hann jag ju ioförsig men när vi skulle hem fick vi skeena till 11an, snabbt som fan och likaså till 2an när jag skulle hem. tror inte bussarna gillade mig idag haha ;)

men har haft alla ämnen idag i skolan, sen data. och den sög så jävla hårt! hatar min lärare just nu, kunde lika gärna gått hem för fick knappt något gjort kändes de som. eller jag blev ju iofs nästan klar, justee, bra bella!
Kanske inte är så hemskt iallfall.
Men min lilla florrflorr gjorde iallfall min dag lite bättre, hon var snäll att rida på och snälla att klappa på. efter de brummade jag hem i våran bil med mamma och sen kom en elev från hennes skola , hon va sååå rar :)
och hon blev feein i håret med! ännu bättre.

känner att de blev ett väldigt konstigt inlägg idag? att jag skriver som jag pratar,
och de ska vi icke enligt våran kära mentor Bisse.
Men iallfall , nu ska jag nog chilla järnet eller tag till sen ska sängen få göra sitt!

peeaceoout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0