Isabella Öster har börjat älska att rida dressyr

De är knappt så jag tror de sjäälv , från att ha hatat dressyr och att mamma tvingade mig till träningarna sen jag vet inte när tills nu när jag helt plöstligt har börjat älska de!
ååh allt har börjat stämma med Fjollan i dressyren, gillgillagilla!
och de har ja världens bästa underbaraste tränare att tacka, tack moni ♥

men skolan rullar på som vanligt, har haft alla kärnämnen idag + bild, känner mig helt slut i kroppen efter en dag i skolan sen träning på de. men de är en skön känslaa! och imorgon är de torsdag och den går nog ganska fort sen är de helg, weeei! På fredag ska jag och älskling göra något eftersom vi har 3 månader dåå, dock vet vi inte vad vi ska göra haha ;) sen lördag blir de nog leka med någon efterlängtad och sen på söndag ska jag hoppla häst i mantorp. ska hoppa 1 och 110 med fjollan. ska bli kul att hoppa igen.

men förövrigt i måndags på frisörlektionen, gjorde vi en uppsättning och lite olika flätor.
5 fläta, 7 och 9 fläta :) tänkte visa hur man gör dem lite senare!
slänger upp en dagens outfit bild , äälskar kläderna jag hade idag!
dock har jag en sugig mobilkamera men de får duuuuuga.

Randigtröja- Bikbok
Kavaj- Veromoda
Jeans- Ginatricot
Halsband- Glitter

PUSS!♥



Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken snygging på bilden! ;)

Men är du bara 94:a? :O

2010-03-03 @ 21:34:17
URL: http://oliviafridh.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Jag har aldrig fattat att du är det, för du ser verkligen älder ut! :)

2010-03-04 @ 09:31:28
URL: http://oliviafridh.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vadå tyvär? ;) Du umgås väl bara med 93:or och äldre?:P

Fast det är ju lite tråkigt när alla i din klass fyller 18, då har du ett år kvar ju! ;)

2010-03-04 @ 12:05:46
URL: http://oliviafridh.blogg.se/
Postat av: Olivia

Joo, det är ju lite tråkigt! ;)

2010-03-05 @ 08:06:35
URL: http://oliviafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0