Ändrade planer

min kära far har gått och blivit sjuk så de blir ingen tävling idag eftersom min bror har match idag
så då måste mamma med honom.. lite surt sådär. men de sånt man får ta!

Hade en supermysig kväll med susanna igåår,
först blev de lite snack som vanligt sen sminkade hon mig.
åh hon är så gryym! Hon ska få sminka mig till varje fest framöver hihi ;)
Men istället för att tävla idag då så ska vi sticka till gymmet snart, om susanna inte mådde illa igen..
sen blir de upp och mysrida florran, hon va så sjukt härlig igår. lilla florrflorr ♥
Och ikväll hoppas jag adam kommer hit, tror dock inte han gör de. han va lite onykter igår när vi pratade senast. men hoppas kan man ju alltid :)

Nu ska jag packa väskan!
Pussen



    

Lite lagom fula bilder, men ni ser iallafall lite hur duktig hon är min susanna!




Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

asså bella, du är så jävla fin! helt sjukt.

2010-03-07 @ 15:27:50
URL: http://jossaaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0