Try sleeping with a broken heart

Hej på er!
såg att min statistik hade gått upp massor, blir super glad. verkligen :)

Hade som sagt en jobbig natt igår, men som tur är de löst nu..
Men hade väldigt mycket i huvudet idag när jag kom till stallet,
så de blev en ensamtur med florran i snön.
Helt sjukt igentligen att en häst eller ett djur överhuvudtaget kan få en att må så braaa.
Men idag var florran på bushumör så då kunde jag inte tänka
på något annat än att försöka sitta kvar haha.
lilla fialotta, kan inte direkt tro att hon är 15 bast när hon beter sig som 3 vad man än gör med henne.
men de är skönt att vet att hon har lite "goo" kvar i kroppen. hon kommer nog hålla många år till :)

men förövrigt , vad ska ni göra på lovet som är kvar nu?
Jag har verkligen inte alls många planer, de blir lite dressyrträning, sen kanske
örebro simhall med familjen och adam. hoppas verkligen vi kan åka dit! det var ju såå länge sen man fick vara lite barn hihi. Ska nog åka till kisa på Torsdag och stanna där nåra dagar :)
sammanfattat ord för mitt lov är nog CHILL! 

ååh förresten ikväll ska jag till min otroligt efterlängtade vän susanna! har inte träffat henne sen slutet av jullovet. ska bli göööör mysigt! vi ska nog mysa med mat och massa prat som vi brukar göra. helt lovely!
men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för ikväll, släng en komentar om något hårtips som jag kanske kan svara på.

Kraaaaam

 något brunare och snyggare tjejer i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0