Sommarlängtan

även fast snön kan vara mysig ibland, iallfall när de är sol ute och inte så svinkallt.
så vill jag verkligen verkligen verkligen ha sommar!
kunna springa runt i klänning och snygga skor, eller iallafall slippa tjocka varma jackor och snoriga näsor man får av de kalla vädret :( men så snart snön börjar avta lite blir allt så himla mycket lättare...
och sen kommer tävlingssäsongen igång snart meed, eller de jag mest längtar till är terräng träningar med florrisborris... hon är ju bara för grym i terrängen, klipper allt hon kommer åt!
Stor galopp, hinderklok, uthållig och egen vilja, perfekta fälttävlansponnyn.

men utöver mina dagdrömmisar om sommaren, vad har ni för er idag? :)
jag kom nyss hem från min lilla fjoll, knut va ute och kollade på hennes man som är ingen man knappt. eller halva manen är jättetjock och andra halvan lite smått flintis.. men nu kollade han upp den iallfall och hon har nog någon infektion i manen, så nu ska hon gå på lite medicin så blir de nog bra :)
Vaknade även upp brevid min älskade pojkvän, eller imorse var han inte så älskad..
sjukt dåligt morgonhumör hade han, eller de har han oftast ;)
men jag älskar honom mest av allt iallfall!
vetni? imorn ska förhoppningsvis jag, adam, pappa och robin till Gustavsvik och bada. göör fint alltså!
så om de blir så , så kommer adam till mig ikväll igen och sen åker vi imornbitti.

slänger in en bild från florrans första terrängträning, våren 2008. tycker de passar rätt bra idag!
nu blire käk, sen filmtimee!
Kisses






Kommentarer
Postat av: ninna

Kommer bli en kul vår på terrängbanorna.

2010-02-25 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0