Lyckorus

hallå på er!
Underbara väder alltså, var ute på en lite längre tur idag med fjollis. helt underbart!
Satt där på hennes rygg och kände ett galet lyckorus i magen, allt känns så bra.
solen är ju de bästa som finns, kände hur den värmde i ansiktet hela turen. mumma
Dock var de lite för mycket snö ute, florran hade snö upp till magen hela vägen typ !
nae nu tycker jag de får försvinna lite, de är dags för vår nu.
Jag vill bara knyta dem nya tygskorna och dra på mig skinnjackan....

Men nu kom jag precis hem efter att ha varit och handlat med mammsen. hon är dock inte så bra på att handla, pappa är bättre ! men vi fick med oss allt förutom de viktigaste som vi skulle ha, RIS! de var ju inte så smart när man ska käka korvstroganoff med ris..
hmm de fick bli potatis till.
jag fick också med mig lite hårgrejer hem som jag tänkte testa :)
Syoss hårspray och värmeskydd, hoppas de funkar!

Men nu kära vänner ska jag hoppa in i duschen och fixa mig tills ikväll. Adam kommer till mig runt 7,lite efter kanske om han lyckas att inte missa kvart över 6 bussen. glad tjej just nu!

Kram ♥


vårshopping nästaaa!

Kommentarer
Postat av: ninna

Vilken fin blogg!

Gu va du är duktig<3

kramar mamma

2010-02-24 @ 17:09:04
URL: http://isaabellamaria.blogg.se/
Postat av: bellis

det är inte jag som har gjort den men tack :)

2010-02-24 @ 17:15:30
URL: http://isaabellamaria.blogg.se/
Postat av: Lovisa

var är skinnjackan ifrån??? :Oooo

2010-03-08 @ 21:22:59
URL: http://lovisaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0