Isabella Öster

Hej!
Tänkte göra en lite längre presentation och ordentligare presentation av mig, så här är den.
Jag heter Isabella Öster och bor i Linköping sen 13 år tillbaka, jag bor tillsammans med min familj som består av mamma, pappa och storebror. även nåra små hårbollar också, (katter).
Just nu går jag på gymnasiet, som sagt går jag frisör programmet på Ljunkan. Jag trivs super bra i min underbara klass med 18 brudar! Men frisör har alltid varit en dröm för mig att bli, så jag är grymt stolt över mig själv att jag pluggade upp mig och kom in på de. Jag tror de kommer bli världens roligaste jobb!

Till min fritid då, även fast jag inte har alldeles för mycket över, så har jag en egen ponny.
Fire Flory, född 1995. Import Irland. Ett sto med egen vilja men ett hjärta av guld.
Jag köpte henne i oktober 2007, och vi har ridit några fälttävlan och hoppat ganska mycket.
men hon är stoig somsagt och de är nu efter snart 3 år vi verkligen har börjat hitta varandra.
Jag är med i östgota teamet i fälttävlan så de blir mycket fälttävlan iår.
Mina mål med Florran i år är att starta L:A hoppning med placeringar, och rida så många fälttävlan jag bara kan och hinner med. övning ger färdighet!
Utöver min häst försöker jag vara så mycket jag bara kan att vara
med mina vänner och min pojkvän.
Jag älskar även att festa och shoppa!
Ibland är jag väldigt tjejig av mig, men samtidigt är jag inte rädd att skita ner mig eller ta i.

Jag hoppas att ni vill följa min blogg och jag ska verkligen försöka att uppdatera så mycket som jag kan och skriva om saker som intresserar er! 

kram Bella



      
Fire Flory                            HV1FR                       Isabella Öster

Kommentarer
Postat av: Fanny

sötnöt :)

2010-02-23 @ 12:54:33
URL: http://fannywinqvist.blogg.se/
Postat av: bellis

du är :D

2010-02-23 @ 13:08:03
URL: http://isaabellamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0