Because you're my everything

Sitter hemma hos älskling i kisa, har varit här sen Torsdags kväll.
Just nu är han och tränar så jag passar på att skriva lite ;)
Börjar iallfall få lite smått ångest över att de är skola snart igen.. visst är de kul i skolan eller mestadels iallfall.
men de är de där att behöva gå upp vid 6 varje morgon och komma hem runt 5 nästan varje dag. det tar verkligen på kroppen. Men vecka 13 & 15 har vi APU och de längtar jag massor till! ska bli superkul och väldigt lärorikt tror jag.
Jag ska vara på studio Leander, där hela min frisördröm började hihi :)
Men nu ska jag chilla vidare och läsa massa bloggar!

Puss



Världens bästa pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0