I love you, you're the love of my life

Idag har jag och adam fyra månader, sjuk att tiden går så fort.
Även fast vi bara har varit tsm i fyra månader så har va träffats ända sen augusti 2009,
alltså nio månader!
helt sjukt, och jag är fortfarande lika förälskad och kär som jag blev då med.
Om jag ska vara helt ärlig trodde jag aldrig att jag skulle bli tillsammans med honom,
trodde inte att han va min typ. Men jag hade fel, riktigt fel.
Har aldrig varit såhär kär eller lycklig med någon, han är min första riktiga kärlek.

Helt underbart, och jag hoppas vi är tillsammans föralltid för jag vill aldrig vara utan honom ♥
Saknar honom bara efter 5 minuter när jag har gått på bussen,
eller en timme kan kännas länge ibland.
Han är en del av mitt liv och de hoppas jag att han är länge till.
Killen är de bästa som har hänt mig.
Och han har förbättrat mitt liv hur mycket som hellst, de är så skönt att veta att man alltid har någon att prata med om allt och en varm famn som alltid är öppen när man är ledsen.
Han är bäst!

Älskar dig Adam Johansson

/ Bellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0